2014. október 16., csütörtök

A test tisztítása



A fejlődést útját járva test és lélek kölcsönösen hatnak egymásra. Mikor lelkiekben nagyokat lépdelünk a testünk is követi a változásokat. Természetesen testi szinten hosszabb idő szükséges, míg átíródnak a lélek új rezgései.

Az alábbiakban vázlatosan összefoglalnám azokat a módszereket, és terápiás eszközöket, melyek sokat segítettek rajtam/rajtunk.

Homeopátia - Phönix cseppek
 Mélységesen elkötelezett vagyok a homeopátia mellett. A Phönix gyógyszergyár cseppjeit azért emelném ki, mert remekül összeállított komplex készítmények. A Phönohepan és Plumbum páros nagy segítség volt Rozi ekcémájának enyhítésében, a saját dühöm oldásában, helyzetünk megemésztésében.

Akupunktúra
 Mikor a lelkemből kidobáltam az összes szennyet, úgy éreztem, hogy a testemet is rendeznem kellene. Régóta izgatott már az akupunktúra elméleti háttere, s mikor "véletlenül" adódott a lehetőség, akkor kipróbáltam a gyakorlatban is. Rendeztem az energiaköreimet: könnyebbek lettek a nappalok, Rozó kevesebbet kelt éjjel, hosszabban, mélyebbeket aludtunk.

Jinjang tapasz:
  Szoptatás mellett kevés a méregtelenítési lehetőség, de a talptapasz biztonsággal használható. Kicsit macerás használni, mert nem szabad rálépni, (a mérgeket ne nyomjuk vissza a bőrön át), és mikor megtelik, akkor az én talpam nagyon égeti. Nálunk most Zsombi minden este kéri, aki eddig nem bírta elviselni, hogy ráragasztottam. Már a 7. párat dobtuk ki ma reggel tele büdös trutyival. :)

Masszázs
 Úgy gondolom, hogy a terheink nagy részét bepakoljuk az izmainkba is, aki ügyes, még görcsbe is rántja magát. Én a thai masszázs alatt tudtam annyira ellazulni, hogy megoldásokat is kaptam a problémáimra.

Útifű maghéj
 Segít eltávolítani a bélfalra lerakódott salakanyagot, kidobja a testi szennyest. Jó kiegészítése a májon keresztüli méregtelenítő kúrának, mert megköti a máj által kiválasztott anyagokat, nem szívódnak újra fel a bélfalon keresztül.

NES Terápia
 Nem kívánok részletesen írni az elvéről, csak azt emelném ki, ami számomra nagyon értékes volt. A program képes mérni 3 szinten a lelki terheltséget. A legmélyebb szint a tudatalatti síkja. Mikor én voltam, akkor már lezárult a múlttal kapcsolatos terápiás munkám, a gép tiszta sávot mutatott. A mentorom mondta, hogy ilyet elég ritkán lehet látni.

Flavantic
 Természetesen a tiszta táplálék az alappillér. Nekünk bevált ez a termékcsalád, és ezt minden anyagi érdekeltség nélkül írom.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése