2014. október 16., csütörtök

A leglátványosabb homeopátiás gyógyulás


2013. májusában cicáink születtek, amibe Zsombi teljesen belebetegedett. 2 napig magas láza volt 40,8 Celsius fokos csúccsal, minden egyéb tünet nélkül. Aztán jobban lett, de mintha kicserélték volna: folyton fáradtnak látszott, nyűgösködött, karikásak voltak a szemei, még játszani sem tudott, csak ült mellettem, és nekem kellett helyette játszani.
Aztán jött az én mélyrepülésem, ami egész nyáron át tartott, szeptembertől kezdtem jobban lenni. Közben Zsombi energetikája is az állapotomat tükrözte. Összességében mindig kicsit könnyebb és jobb lett, de még mindig nem volt az igazi. December közepén elkezdte fájlalni a fülét, és pár nap múlva gennyes középfül gyulladásba fordult a folyamat. 1 hónapig húzódott így a betegség, próbálkoztam többféle homeopátiás szerrel, de nem hozott egyik sem tartós javulást. Láza nem volt, de nagyon nyűgösen, hisztisen és sokszor dacosan viselkedett. 2014. január 20-án jártam Rozival Sasvári Ferenc, homeopátiás tanárom rendelésén. Mellesleg megkérdeztem, hogy Zsombi fülére van-e valami ötlete. Szerencsére volt: x szer, 200-as potencia, 3 golyó a szájába. 2 nap múlva tudtam megvenni. A beadás után másfél órával mintha csoda történt volna, a gyerekemből energiabomba lett. Cirkuszosat játszott, 100 kört futott a nappalinkban, bukfencet vetett, ugrált... és látszott rajta, hogy végre boldog! A fülfolyás felerősödött, még egy-másfél hétig kitartott, aztán egyik napról a másikra megszűnt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése