2014. július 8., kedd

Fogyok :)



Rettenetesen bosszantott, hogy úgy éreztem, már minden apró részét ismerem a lelkemnek, kiveséztem, elfogadtam, felülírtam, amit kellett, és meg se moccant a súlyom.
Aztán "véletlenül" rábukkantam Jon Gabriel könyvére, és úgy tűnik megtaláltam a megoldást.
Akkor kezdtem el hízni, mikor orvosként munkába álltam. Csak most esett le, hogy már akkor is másként gondolkodtam, de még képtelen lettem volna megvédeni magam, így elbújtam a saját súlyom mögé.
Szóval kezdetnek fogtam a Leckekönyvem, és végignéztem újra az összes vizsgám. Ha kellett, megbocsájtottam magamnak (a felkészületlenségért, hogy nem álltam ki jobban magamért, stb.), a vizsgáztatónak (igazságtalanságért, figyelmetlenségért, stb.), ha jól ment, akkor megköszöntem az Égiek segítségét, és megdicsértem magam a felkészülésért.
Mikor evvel végeztem, akkor végiggondoltam a munkával töltött 2 év meghasonlásait, és hasonló módszerekkel felülírtam magamban.
Azóta fogyok... csak úgy... kb. 1 kg-ot hetente... leolvad a páncél...
Tisztában vagyok önmagammal, ki vagyok, honnan jöttem, és hová tartok.
És már soványan is meg tudom magam védeni. ;)

1 megjegyzés: