2014. július 15., kedd

Az energiahiányról

Több bejegyzésnek is nekiálltam az elmúlt napokban, de valahogy egyik sem akart megszületni.
Ma egy újabb energiahiányos periódust éltünk át, így értettem a jelzést, megírom erről a tapasztalataimat.

A női ágon már a 3. generáció óta gyűrűzött az energiahiány, ügyesen bedobtuk a tudatalattiba dühünket, melyet anyáinkkal kapcsolatban éreztünk, és ez megcsapolta rendesen az életerőt. Nyilván én (és a gyerekeim) éreztem magam legrosszabbul itt a sor végén, de csak nekem adatott meg az a spirituális fejlettség, hogy ezzel tudatosan szembenézhessek.

A tünetek:
- gyors kifáradás, az egyszerű feladatok is megoldhatatlannak tűnnek
- nem segít a pihenés, kikapcsolódás vagy csak igen rövid időre
- feszültségérzet a testben
- idegesség, aggódás, félelmek
- állandó morgolódás, kötözködés (energiát kell lopni), súlyosabb esetben veszekedések, agresszió
- nyűgös/hisztis gyerekek, hiszen elsősorban az ő erejükből gazdálkodunk
- nagy erejű feltöltés után is gyorsan visszakerülünk a padlóra

Mikor átbeszéltük a felmenőim életútját, és megértettem cselekedeteik okát, akkor helyre került bennem minden. Könnyen tudtam kimondani, hogy megbocsátom a sérelmeket, és tényleg hálás vagyok ezért a tapasztalatért. Megértettem azt is, hogy mit okoz, ha mástól energiát lopok. Valószínű, hogy előző életeimben én is ezt tettem másokkal. Ok és okozat. Most már átéltem mindkét oldalt, így elengedhettem ezt a megtapasztalást is.

Drámai a különbség mióta jól vagyunk. Könnyedén, gördülékenyen mennek a dolgok. Nincs aggódás, áthat az isteni gondviselés. A férjem tökéletes, a gyerekeim angyalok. :D
Ha esetleg mégis borul a rendszer, akkor elküldöm a bajaim Földanyához, és egy fél óra múlva jobban vagyunk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése